14 lutego 2020 roku zakończyła się 16. edycja jednej z największych imprez wystawienniczych, która na 3 dni skupiła ok. 21 000 zwiedzających. W ocenie organizatora, wystawców, jak i przybyłych gości targi można uznać za udane, szczególnie uwzględniając udział ok. 3500 zwiedzających z zagranicy z 52 krajów. Wysoki poziom produktów, usług, a także wszystkich punktów programu targowego kolejny raz potwierdzają, że RemaDays Warsaw to w świecie reklamy i druku wydarzenie, którego nie można przegapić. Rozstrzygnięcie konkursów Catalogue of the Year nastąpiło podczas uroczystego Śniadania Biznesowego, w którym corocznie biorą udział partnerzy programu Solidni w Biznesie. Firma GIFT STAR zdobyła MEDAL za swój katalog na rok 2020.
MEDIARUN FESTIVAL
2014 | Festiwal marketingu
PROMO EXPO
2009 | DNI MARKETINGU SPORTOWEGO
2008 | GIFTS EXCLUSIVE
2012 | PSI
EVENT
|