DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM, KTÓRZY BYLI Z NAMI !!!
Międzynarodowe Dni Marketingu i Reklamy RemaDays było największym wydarzeniem branży reklamowej w Europie Środkowo-Wschodniej.
W dniach 07-09 luty 2006 roku, na powierzchni około 10 000 m2 spotkało się ok. 10 000 praktyków branży. Połączenie trzech imprez targowych (około 300 wystawców): Profesjonalny Salon Upominków Reklamowych, Dni Otwarte Marketingu i Komunikacji oraz Specjalistyczne Targi Urządzeń i Usług w Reklamie, wraz z Kongresem Reklamy stanowiło o sile atrakcyjności tego corocznego wydarzenia.
Możliwość zapoznania się z najnowszymi produktami, rozwiązaniami oraz trendami marketingu i reklamy są najważniejszymi argumentami dla przybycia na to niecodzienne wydarzenie, prawdziwe"Święto Marketingu". Wiedza, informacja i inspiracja to praktyczne efekty dla wszystkich osób, szczególnie tych zawodowo związanych z branżą reklamową i marketingową, którzy odwiedzili Międzynarodowe Dni Marketingu i Reklamy.
Dziękujemy.
MEDIARUN FESTIVAL
2014 | Festiwal marketingu
PROMO EXPO
2009 | DNI MARKETINGU SPORTOWEGO
2008 | GIFTS EXCLUSIVE
2012 | PSI
EVENT
|