Mając na uwadze opinie uczestników targów oraz liczbę osób, które wzięły udział w wydarzeniach towarzyszących – ponad 700, drugie Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2010, które odbyły się w październiku w Warszawie możemy zdecydowanie uznać za udane. Swoją ofertę przedstawiło 90 wystawców - o 5 więcej niż w roku ubiegłym, którzy zaprezentowali m.in. najnowsze rozwiązania w zakresie przygotowywania imprez oraz gotowe pomysły na profesjonalny i udany event. W Targach Event 2010, które w porównaniu do pierwszej edycji trwały o jeden dzień krócej, wzięło udział w sumie 2160 zwiedzających. Wśród nich znaleźli się przedstawiciele branży eventowej z agencji, korporacji i samorządów zajmujących się organizowaniem różnego rodzaju wydarzeń. Czekała na nich oferta sprzętu technicznego, usług cateringowych, propozycji scenografii oraz miejsc na różnorodne imprezy. Swoje propozycje zaprezentowały również agencje tłumaczy, modelek, stylistów i agencje fotograficzne oraz firmy zajmujące się bezpieczeństwem i ochroną imprez. Na stoiskach firmy przedstawiały również liczne – często bardzo niestandardowe – atrakcje eventowe, a także propozycje nośników i gadżetów reklamowych wykorzystywanych podczas imprez.
TARGI
|
|
|
|
|
MEDIARUN FESTIVAL
Festiwal marketingu
PROMO EXPO
DNI MARKETINGU SPORTOWEGO
GIFTS EXCLUSIVE
PSI
EVENT
|