Tegoroczne targi RemaDays Warsaw 2019 przepełniały atrakcje i wysokiej jakości wykłady, a przede wszystkim ogromne możliwości – zarówno rozwoju, jak i nawiązania wartościowych kontaktów handlowych z najlepszymi firmami z branży. 15 lutego zakończyła się jubileuszowa, 15. edycja jednej z największych imprez wystawienniczych, która na 3 dni skupiła 21 112 zwiedzających (wzrost o 1,5%) z 54 krajów (wzrost o 2 kraje) oraz 810 wystawców, prezentujących swoją ofertę w aż 11 sektorach targowych. Ogromne zainteresowanie i wysoki poziom produktów, usług, a także wszystkich punktów programu kolejny raz potwierdzają, że RemaDays Warsaw to w świecie reklamy i druku wydarzenie, którego nie można przegapić.
W dniach 13-15 lutego 2019 r. stolica Polski już po raz 15. stała się stolicą świata reklamy i druku. Tegoroczne targi RemaDays Warsaw o międzynarodowym zasięgu były udane. Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw to przede wszystkim okazja do nawiązania współpracy z solidnymi partnerami z rynku i wymiany cennych doświadczeń, ale nie tylko. Zwiedzający mogli wypełnić targowy czas spotkaniami, poznając interesującą i szeroką ofertę wystawców, a także prelekcjami prowadzonymi przez wybitnych specjalistów, korzystając przy tym z wszystkich udogodnień, konkursów i atrakcji, jakie zapewnił organizator. Przypomnijmy sobie w skrócie, jak wyglądał bogaty program targów RemaDays Warsaw 2019.
MEDIARUN FESTIVAL
2014 | Festiwal marketingu
PROMO EXPO
2009 | DNI MARKETINGU SPORTOWEGO
2008 | GIFTS EXCLUSIVE
2012 | PSI
EVENT
|