Na ponad 14 tyś. m2 Centrum Wystawienniczo-Konferencyjnego Expo XXI swoją ofertę zaprezentowało ponad 530 wystawców. Targi odwiedziło ok 11 tyś. Zwiedzających. Podczas siódmej edycji świat reklamy prezentował i promował innowacyjne pomysły,niekonwencjonalne rozwiązania i spektakularne nowości. Producenci, importerzy oraz dystrybutorzy upominków reklamowych wręczali swoim klientom najnowsze katalogi. Co jeszcze można było zobaczyć? Nowe
technologie, materiały drukarskie, reklamy wielkoformatowe, nowoczesne plotery, systemy wystawiennicze, billboardy, megaplakaty czy reklamę świetlną. Targi to także okazja do wymiany myśli i poglądów. W trakcie trzech dni imprezy niejako z boku negocjacji i biznesowych spotkań odbywały się także wykłady i odczyty. RemaCongress cieszył się dużym zainteresowaniem. Nic dziwnego. Tegoroczne prelekcje toczyły się wokół interesujących tematów zgłębianych przez ciekawych prelegentów.
MEDIARUN FESTIVAL
2014 | Festiwal marketingu
PROMO EXPO
2009 | DNI MARKETINGU SPORTOWEGO
2008 | GIFTS EXCLUSIVE
2012 | PSI
EVENT
|