RemaDays 2012
W piątek 3 lutego zakończyła się VIII edycja Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays 2012. Na warszawskich targach swoje produkty i najnowsze katalogi w sektorach Out&InDoor Systems, GiftsWorld, TechnologyPark i PrintShow, zaprezentowało 570 wystawców z kraju i zagranicy. W dniach od 1 do 3. lutego br. ekspozycje targowe odwiedziło 12 000 zwiedzających.
RemaDays są największą tego typu imprezą w Europie Środkowej. Formuła targów zaproponowana przez organizatorów z roku na rok przyciąga coraz większą liczbę zwiedzających oraz wystawców. Targi, zwracają na siebie uwagę nie tylko rozmiarem imprezy, ale również sprawną organizacją oraz międzynarodowym charakterem. Każdego roku Zespół GJC Inter Media sukcesywnie ulepsza organizację targów RemaDays. Najlepszym dowodem i potwierdzeniem starań są wystawcy, którzy od wielu lat ufają marce RemaDays i prezentują swoje produkty podczas kolejnych edycji.
Dzięki dwóm siostrzanym imprezom, które odbywają się w Norymberdze i Kijowie, świadomość zagranicznych zwiedzających o polskiej branży bardzo wzrosła. To olbrzymi wkład w rozwój rodzimego sektora reklamowego oraz poligraficznego wśród klientów zagranicznych.
MEDIARUN FESTIVAL
2014 | Festiwal marketingu
PROMO EXPO
2009 | DNI MARKETINGU SPORTOWEGO
2008 | GIFTS EXCLUSIVE
2012 | PSI
EVENT
|