W piątek, w Warszawie zakończyły się trwające od 27-29 stycznia VI Międzynarodowe Dni Reklamy RemaDays 2010. Na ponad 15 tys. m2 Centrum Wystawienniczo-Konferencyjnego Expo XXI najnowsze trendy i rozwiązania prezentowała rekordowa liczba ponad 550 wystawców z Polski i za granicy. Podczas szóstej już edycji świat reklamy prezentował i promował innowacyjne pomysły, niekonwencjonalne rozwiązania i spektakularne nowości. Połączenie trzech sektorów Out&InDoorDays, GiftDays, TechnologyDays wraz z RemaCongress stanowi o sile atrakcyjności tego corocznego wydarzenia. Miło nam poinformować, że trzeciego dnia targów został rozstrzygnięty konkurs Gifts Of The Year – nagrodzono w nim najlepsze i najciekawsze upominki reklamowe. Nasza LOGOSMYCZ z etui na telefon znalazła się w TOP 10 gadżetów reklamowych zaprezentowanych podczas tegorocznej edycji.
MEDIARUN FESTIVAL
2014 | Festiwal marketingu
PROMO EXPO
2009 | DNI MARKETINGU SPORTOWEGO
2008 | GIFTS EXCLUSIVE
2012 | PSI
EVENT
|