DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM, KTÓRZY BYLI Z NAMI !!!
W dniach 06-08 lutego 2008 roku w Warszawskim Centrum Expo XXI odbyła się IV edycja Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays.
Na 11 000 m2 spotkało się blisko 400 wystawców z ponad 8000 zwiedzających z kraju i zagranicy. Zdaniem wystawców jak i zwiedzających dzięki "multidyscyplinarności" impezy RemaDays stała się absolutnie wyjątkowym miejscem na mapie wydarzeń branżowych dla wszystkich sektorów reklamy obecnych na targach. Można było zobaczyć najnowsze propozycje i rozwiązania w zakresie Technology, Gifts orazOutdooru.
Tak szerokie spektrum oferty przyciąga wszystkich ludzi związanych z reklamą, a wiedza pozyskana przez nich "promieniuje" przez kolejny rok nieustannie przyczyniając się do poszerzania udziału tych sektorów w rynku reklamy. 8 tysięcy osób - przedstawicieli agencji reklamowych, drukarń, domów gadżetowych oraz działów marketingu klientów finalnych dzięki obecności na RemaDays może podjąć nowe lepsze decyzje inwestycyjne w obszarze swojej działalności.
To właśnie dzięki multidyscyplinarności i efektowi synergii Wystawcy docierają nie tylko do firm już mocno osadzonych w danym sektorze, ale również do tych którzy rozważają inwestycje w nowe usługi reklamowe lub nawet dopiero rozpoczęcie przygody z reklamą.
MEDIARUN FESTIVAL
2014 | Festiwal marketingu
PROMO EXPO
2009 | DNI MARKETINGU SPORTOWEGO
2008 | GIFTS EXCLUSIVE
2012 | PSI
EVENT
|