W trakcie 3 dni, na powierzchni ponad 14 000 m2 spotkało się blisko 10 000 praktyków branży. Połączenie trzech sektorów (blisko 500 wystawców): Out&InDoorDays, GiftDays, TechnologyDays wraz z RemaCongress stanowi o sile atrakcyjności tego corocznego wydarzenia. Możliwość zapoznania się z najnowszymi produktami, rozwiązaniami oraz trendami marketingu i reklamy są najważniejszymi argumentami, aby przybyć na to niecodzienne wydarzenie, prawdziwe "Święto Reklamy". Wiedza, informacja i inspiracja to praktyczne efekty dla wszystkich osób, szczególnie tych zawodowo związanych z branżą reklamową i marketingową, które odwiedziły Międzynarodowe Dni Reklamy. Serdecznie dziekujemy za obecność... ...
Targi RemaDays 2010
2010-01-25
W trakcie 3 dni, na powierzchni ponad 14 000 m2 spotkało się blisko 10 000 praktyków branży. Po
więcej
Smycze dla WOŚP
2008-01-09
GIFT STAR dostawcą smyczy dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Na 16Finał dostarc
więcej